Пошук по сайту

Архів новин

Травень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
21664335
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
10056
37891
196954
21283043
680582
829662
21664335

Ваш IP: 18.207.132.226
29 травня 2022 05:20

Україна переорієнтується на нові маршрути постачання палива – Мінекономіки

Російська агресія зробила неможливим поставки палива до України звичними шляхами. З початком війни уряд взяв курс на радикальну зміну структури імпорту пального, повідомила у Facebook перша віцепрем'єр-міністерка – міністерка економіки Юлія Свириденко.

«Минулого року Україна імпортувала 82% від усього обсягу споживання пального. Це 9,6 млн тонн. Імпорт здійснювався чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним», - пояснила вона.

Наразі з усіх доступних шляхів залишився автомобільний, але до війни він забезпечував лише 3% поставок.

«Ми активно переорієнтовуємо Україну на інші маршрути постачання. В результаті збільшили об'єми автоперевезення пального у травні до березня у 15 разів, залізничні та річкові – в 5 разів. Але навіть цього не достатньо», - зазначила Свириденко.

Такі кроки дозволили гарантувати наявність пального на АЗС в березні-квітні, проте у травні очікують значно більше споживання. Крім того, ворог зруйнував паливну інфраструктуру.

За словами очільниці Мінекономіки, при потребі бензину на травень в обсязі 120 тис.тоннуряд забезпечить його наявність на ринку.

«Потреба в дизелі на травень складає 254 тис.тонн, її зможемо покрити за рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничного перевантаження», - заявила Свириденко.

Вона підкреслила, що востаннє логістичні проблеми такого масштабу Україна вирішувала у 1943-1944 рр.

«Працюємо над вузлами перевантаження на залізниці; будуємо нестандартні логістичні маршрути через порти Чорного моря, Балтики та Адріатики», - розповіла міністерка економіки.

Позитивні сигнали Україна отримала після енергетичного форуму в Варшаві. Так, є усі технічні можливості збільшити перевалку пального через Польщу з 60 до 200 тис.тонн на місяць, сказала Свириденко.

«Уряд продовжує щоденно комунікувати з операторами ринку, відслідковувати ситуацію та оперативно реагувати на загрози», - резюмувала вона.

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков повідомив, що Україна та Польща домовились про значне покращення логістичних можливостей на кордоні.

#ЮліяСвириденко #війна #паливо

Вас може зацікавити:

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.