Пошук по сайту

Архів новин

Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
45744293
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
22176
16515
111454
45485080
185101
664190
45744293

Ваш IP: 3.147.140.23
09 травня 2025 20:00
 
Окрім того, розповів Володимир Жмак і про перспективи проєкту приміського залізничного транспорту City Express.
 
«В першу чергу, хочу сказати, що мова не йде про гіперлуп, про космічні досягнення. Проєкт City Express досить прагматичний, практичний і реальний. Він не потребує дуже великих вкладень, але він дасть значний ефект Києву, дозволить розвантажити дороги і дозволить киянам дихати чистішим повітрям. Сьогодні кожного дня до Києва приїжджає до 450 тис. осіб. З них 77 тис. приїжджає залізничним транспортом вдень. В рамках цього проєкту ми плануємо збільшити кількість пасажирів до 150 тис. пасажирів в день. В чому полягає практичність цього проєкту? Насправді не треба нічого вигадувати. Все, що для цього проєкту потрібно, у нас уже є. У нас є інфраструктура, у нас є рухомий склад. Попри його зношеність, ще один, два роки ми зможемо його підтримати в робочому стані після чого, звичайно, його потрібно буде оновлювати швидкими темпами. Сьогодні ми плануємо, відремонтувавши деякі ділянки, покращивши диспетчеризацію, вийти на цифру 150 тис. пасажирів в день. Ми будемо впроваджувати нові інструменти для приміського руху — це човникові електрички. Ми будемо починати експлуатацію човникових електричок на маршруті Буча-Святошино для того, щоб об'єднати метро з приміським сполученням», - розповів Володимир Жмак.
 
Міністр інфраструктури України Владислав Криклій на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Інфраструктура» розповів, які проблеми залізниці планується вирішувати у 2021 році.

«Цей рік — унікальний для залізниці. Говорили дуже довго, говорили десятиріччями про те, що держава не підтримує залізничні перевезення, що немає фінансування, що постійно крос-субсидування, коли вантажні перевезення фінансують пасажирські. Але нарешті цю проблему розв’язуємо. Передбачено 4 млрд грн фінансування з державного бюджету для того, щоб можна було електрифікувати ділянки, закупити до 100 пасажирських вагонів, а також зробити оновлення 100 залізничних станцій. Тому цей рік точно можна назвати роком залізниці», - заявив він.
 
Долучайтесь до трансляції: https://www.facebook.com/Forum.Ukraine30/videos/138469531466994