Пошук по сайту

Анонси подій

Архів новин

Листопад 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
12184507
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
3345
25525
28870
11966109
444041
440677
12184507

Ваш IP: 35.153.39.7
24 листопада 2020 03:23

Проведено публічне звітування за результатами роботи Вінницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за I квартал 2017 року

Захід організований Вінницьким місцевим центром з надання БВПД  спільно з  Вінницькою обласною громадською організацією «ВІННИЦЬКИЙ ПРЕС-КЛУБ».

Директор Вінницького місцевого центру з надання БВПД Лариса Пікановська зауважила, що у зв’язку  з відкриттям бюро (Барського, Вінницького, Жмеринського, Тиврівського) та можливістю для громадян вирішувати свої проблеми в правовий спосіб значно зросла кількість звернень до центру. Зокрема, у І кварталі 2017 року до центру надійшло у 7 разів більше звернень порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Із внесенням змін до ЗУ «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення суб’єктів права на безоплатну правову допомогу,  значно зросла кількість письмових звернень щодо призначення адвоката про, що свідчать показники, а саме: у І кварталі 2017 року до центру надійшло 222 звернення, коли в минулому році за аналогічний період надійшло 100 звернень.

За І квартал Вінницьким місцевим центром з надання БВПД та бюро правової допомоги, що є його відокремленими структурними підрозділами, було зареєстровано 2068 звернень клієнтів, 1845 особам було надано правову консультацію, 222 із них написали письмову заяву про надання БВПД.

В результаті розгляду письмових заяв про надання БВПД, було прийнято 208 рішень про надання БВПД та надано 143 доручення адвокатам та 65 штатним працівниками (представництво клієнта в суді або оформлення процесуальних документів). По письмових зверненнях   було надано 3 відмови у наданні БВПД,  1 клієнт був перенаправлений до інших провайдерів надання БПД.

В звітному періоді клієнти зверталися частіше з наступних питань: спадкового 338 (17%), сімейного 274 (13%), іншого цивільного права 261 (13%), соціального забезпечення 218 (10%), житлового 121 (6%), договірного 183 (9%), земельного 139 (7%), адміністративного 132 (6%), з інших питань 271 (13%), з питань виконання судових рішень 35 (2%), трудового 74 (3%), медичного 11 (0%) та з неправових питань 7 (1%).

За звітний період найбільше письмових звернень про надання БВПД, було зареєстровано від малозабезпечених осіб (середньомісячний сукупний дохід сім’ї нижчий суми прожиткового мінімуму) 124 (62%), осіб з інвалідністю 63 (32%) , ветеранів війни 10 (5%), також 1 (1%) звернення було від осіб, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку, 0 (0%) діти - сироти, 1 (1%) звернення від особи, щодо якої суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи.

Крім цього, місцевим центром, в тому числі бюро правової допомоги, за звітний період було:

  • здійснено 44 виїздів мобільних пунктів та забезпечено діяльність 56 дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги;
  • загальна кількість осіб, яка звернулася за отриманням консультації та роз’яснень під час виїздів мобільних та діяльності дистанційних консультаційних пунктів склала 254 особи, в тому числі 105 осіб звернулися за отриманням правових консультацій та роз´яснень до мобільних консультаційних пунктів та 149 осіб до дистанційних пунктів доступу до БПД.

Начальник Вінницького бюро правової допомоги Вінницького місцевого центру з надання БВПД Олег Педина зауважив, що працівниками Вінницького бюро прийнято 369 звернень, з яких 15 письмових на отримання БВПД. Станом на І квартал 2017 року в провадженні бюро перебуває 20 справ, по 8 справам вже винесені рішення суду. Загалом, більшість рішень винесені на користь клієнта, зокрема, це стосується звільнення від адміністративної відповідальності, пом’якшення міри покарання за адміністративні проступки, розірвання шлюбу та стягнення аліментів. Окрім цього, працівниками Вінницького бюро було організовано та проведено 9 правопросвітницьких заходів, що стосувалися дискримінації та насильства в сім’ї, безпеки дорожнього руху, роз’яснення законодавства щодо змісту ключових реформ у сфері соціального захисту, освіти, пенсійного забезпечення. Вінницьким бюро організовано діяльність 11 мобільних/дистанційних пунктів консультування, які діють в сільських селищних радах, органах державної влади та місцевого самоврядування.

Заступник начальника Вінницького бюро правової допомоги Вінницького місцевого центру з надання БВПД  Максим Митко зауважив, що працівниками Вінницького бюро також активно підтримується практика надання адресної безоплатної правової допомоги населенню з обмеженими фізичними можливостями, що забезпечує надання безоплатної правової допомоги практично всім, хто бажає її отримати.  Окрім цього, відмітив, що діяльність мобільних та дистанційних пунктів консультування громадян має позитивний результат, оскільки, більшість громадян позбавленні можливості отримати таку допомогу, так як проживають у віддалених населених пунктах.

Заступник директора Вінницького місцевого центру з надання БВПД Наталя Стець, зазначила, що важливим елементом забезпечення доступу населення до БПД є інформування громадян про існування системи БПД, яке проводилося працівниками місцевого центру шляхом проведення правопросвітницьких заходів для громад та спільнот, зокрема щодо можливостей вирішення правових питань; змісту основних реформ, що проводяться Урядом України. На всіх заходах, в яких брав участь МЦ розповсюджувалися відповідні друковані матеріали, роз’яснювалася процедура отримання як первинної так і вторинної правової допомоги. Загалом було проведено 77 правопросвітницьких та інформаційних заходів.

З метою визначення конкретних першочергових спільних правових потреб територіальних громад, органів територіальної самоорганізації населення, насамперед, проблемних питань у їх взаємодії з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями у межах територіальної юрисдикції місцевого центру, працівниками Вінницького місцевого центру розроблено «карту правових потреб» громадян, на основі їх звернень.

З метою поширення інформації щодо функціонування системи БПД у містах та районах, які підпадають під юрисдикцію Вінницького місцевого центру,  здійснюється постійна тісна співпраця та налагодження контактів із регіональними та місцевими ЗМІ, зокрема здійснення публікацій в газетах, виступи на радіо та телебаченні, розміщення інформаційних матеріалів в мережі Інтернет тощо. Зокрема, за I квартал 2017 року в ефір вийшов 1 телевізійний сюжет, 9  виступів на радіо, 58 публікацій в Інтернет виданнях, вийшли друком 16 публікації в газетах.

З метою розвитку людських ресурсів, в тому числі пулу юристів місцевого центру працівники протягом І кварталу 2017 року постійно відвідували різноманітні семінари та тренінги: «Як правильно звернутися до суду», "ВПО та місцеві громади - діалог заради порозуміння. Протидія сексуальному насильству в умовах збройного конфлікту", «Медіація: як спосіб вирішення конфлікту» та інші.

Довідка:

Вінницький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги працює за адресою: м. Вінниця, вул. Порика, 29, тел.: (0432) 56-01-80. Єдиний всеукраїнський телефонний номер 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів)

Вас може зацікавити:

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.