Пошук по сайту

46664956
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
10155
25249
35404
46512206
143705
418157
46664956

Ваш IP: 216.73.216.141
08 липня 2025 13:21

Впродовж 2016 року послугами сервісу „Пульс” скористалось удвічі менше вінничан ніж у 2015 році

Зазначеного позитивного результату, переконаний високопосадовець, вдалось досягти, насамперед, за рахунок налагодження прозорих та відкритих стосунків із бізнесом та громадськістю регіону, а також проведення упереджувальної та роз’яснювальної роботи серед працівників податкової та митної служби і кандидатів на заміщення вакантних посад.

Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були питання роботи органів державної фіскальної служби – 14 (37,8%), електронного адміністрування ПДВ – 8 (21,6%), звітності та реєстрації податкових накладних – 6 (16,2%) та роботи Центрів обслуговування платників 5 (13,5%)
Додамо, що всі порушені у зверненнях питання розглянуто. Їх автори, платники податків та громадяни, отримали вичерпні відповіді на них.

Принагідно Руслан Осмоловський нагадує, що номер телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України „Пульс”: (044) 284-00-07 діє цілодобово. Зателефонувавши за ним, суб’єкти господарювання та громадяни можуть залишити інформацію щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів та територіальних органів ДФС, проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також щодо упередження контрабанди.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.