Пошук по сайту

Архів новин

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
37316975
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
23973
16988
58294
37138079
487499
741627
37316975

Ваш IP: 18.190.156.212
24 квітня 2024 18:11

Аналітична довідка щодо соціально-економічного розвитку Вінницького району за І квартал 2018 року

Освіта

У Вінницькому районі функціонує 33 загальноосвітні навчальні заклади.

Також, функціонує 15 ДНЗ та 10 ДНЗ у складі НВК: смт. Десна,  с. Медвідка, с. Широка Гребля, с. Вінницькі Хутори, с. Побережне, с. Степанівка, с. Оленівка, с. Прибузьке, с. Мізяківські Хутори, с. Великі Крушлинці.

За рахунок капітальних видатків виконано наступне:

– завершена робота по капітальному ремонту даху Лаврівської СЗШ І-ІІ  ступенів в с. Лаврівка, Вінницького району, Вінницької області. На даний час готуються документи до оплати за виконані роботи;

– здійснено розрахунок за виконані роботи при капітальному ремонту (заміна вікон та дверей) Гавришівської СЗШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна,17 Вінницького району, Вінницької області на суму 159,4 тис. грн.;

– виготовлено ПКД на капітальний ремонт будівлі Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Київська 176, смт Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області (утеплення будівлі школи), оплату буде здійснено до 20 квітня 2018 року;

– виготовлено ПКД на капітальний ремонт будівлі Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Київська 176, смт Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області (капітальний ремонт даху будівлі школи), оплату буде здійснено до 20 квітня 2018 року;

– здійснюється виготовлення ПКД на виконання робіт по реконструкції будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт Стрижавка, по вул. 40-річчя перемоги, 3 смт Стрижавка Вінницького району»;

– завершується виготовлення ПКД в Агрономічненській школі щодо ремонту даху;

 – завершується виготовлення ПКД по капітальному ремонту даху приміщення та укріплення фундаменту Стадницької ЗОШ І-ІІ ступенів (відокремлення приміщення їдальні) в с. Стадниця, Вінницького району, Вінницької області;

– здійснюється укладення додаткової угоди до договору по об’єкту: «Завершення будівництва ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Ільківка по вул. Зарічна, Вінницького району, Вінницької області;

– здійснюється організація проведення допорогової закупівлі  капітального ремонту даху Малокрушлинецької СЗШ І-ІІІ ступенів в с. Малі Крушлинці Вінницького району Вінницької області;

– здійснюється організація проведення торгів з закупівлі меблів та комп’ютерів;

– замовлено виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція зовнішніх мереж каналізації з влаштуванням малих очисних споруд Некрасовської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. І. Франка, 4 в с. Некрасово Вінницького району Вінницької області»;

– відкореговано ПКД та здійснено проплату по реконструкції приміщень в НВК  в с.Великі Крушлинці;

– замовлено коригування ПКД на капітальний ремонт приміщень Степанівського НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ в селі Степанівка Віницького району Вінницької області.              

Придбано брикети та вугілля для навчальних закладів Вінницького району на суму: брикети – 2667629,16 гривень, вугілля  – 253799 гривень.

Охорона здоровя

Головним  завданням є забезпечення доступності медичних послуг, профілактика та раннє виявлення захворювань.

Вінницька центральна районна клінічна лікарня.

Вінницька центральна районна клінічна лікарня надає амбулаторну та стаціонарну допомогу населенню Вінницького району (80 217 чол. за даними центрального статистичного управління). Розвинена мережа допоміжних лікувально-діагностичних підрозділів: кабінет функціональної діагностики, УЗД, фізіотерапевтичний кабінет, кабінет ЛФК, клініко-діагностична лабораторія, серологічна лабораторія, рентгенологічний кабінет.

Приміщення поліклініки розраховане на 415 відвідувань в зміну.

Станом на 01.04.2018 року ліжковий фонд складає – 306 стаціонарних ліжок. Забезпеченість стаціонарними ліжками становить 38,1 на 10 тис. населення.

Утримується лікарня за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету та коштів районного бюджету.

Станом на 01.01.2018 року ліжковий фонд складає – 306 стаціонарних ліжок. Забезпеченість стаціонарними ліжками становить 38,15 на 10 тис. населення.

Проводиться робота щодо покращення матеріально-технічної бази лікарні.

Проведено поточний ремонт електрощитової та електричної проводки стаціонару, коридору на 1-му поверсі головного корпусу ВЦРКЛ – 48 700 грн.

Ліквідовано прорив водопровідної труби, що постачає воду до поліклінічного та інфекційного відділення та головного корпусу – 41 827 грн.

КЗ «Вінницький районний центр первинної Комунальний заклад «Вінницький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»:

До складу районного центру первинної медико-санітарної допомоги увійшли структурні підрозділи:

  • 15 амбулаторій ЗПСМ;
  • 37 ФАПів.

По ЦПМСД за 1 квартал 2018 рік видатки на наркотичні засоби становили 12341 грн.

У 2018 році КЗ «Вінницького районного медичного центру ПМСД» проведено заходів:

 Проведено обстеження газових труб підземних систем на суму 918 грн.

На сьогоднішній день  закуплено вугілля на суму 21250 грн.

Опалення закладів:

  Із 15 амбулаторій ЗПСМ:     на газу – 9 

                                           на вугіллі – 5

                                           централізовано - 1

Із 37 ФАПів:       на газу – 19

                         на вугіллі, дрова – 10

                         на електроопалені – 8

Культура

Мережа:  80 закладів культури системи Міністерства культури України, в т.ч.:

- 40 клубних установ;

- централізована бібліотечна система, у складі центральної районної бібліотеки та 32 бібліотек-філій;

- 4 початкових спеціалізованих навчальних заклади, в т.ч. 2 дитячі музичні школи та 2 дитячі школи мистецтв;

- 3 музейних заклади.

Бюджет: Протягом І кварталу 2018 року освоєно бюджетних асигнувань на суму 5,1 млн. грн., що становить 20% від річного плану. Окрім цього, від надання платних послуг населенню, оренди приміщень отримано                         160,3 тис. грн.

Заборгованість по енергоносіях і заробітній платі відсутня.

Станом на 01.04.2018 року ремонтні роботи в закладах культури не проводились.

Крім цього, протягом І кварталу 2018 року проведено закупівлю природного газу через систему електронних закупівель «Прозоро» на загальну суму 143,9 тис. грн.

Протягом  І кварталу 2018 року придбано нової книжкової продукції на загальну суму – 4,9 тис. грн

Бюджетна політика

Доходи

До загального фонду місцевих бюджетів району за  1 квартал 2018 року надійшло  власних  доходів в сумі  37,2 млн. грн., що становить  121,0% до  плану розпису 3-х місяців (30,7 млн.грн.) та 27,4% до річного плану  (135,7 млн. грн.), понад план надійшло 6,4 млн. грн. Перевиконання планових показників відбулось за рахунок понадпланових надходжень по єдиному податку в сумі 2,9 млн. грн.,  податку на доходи фізичних осіб на  0,7 млн. грн.,  та платі за землю в сумі 1,9 млн. грн.  

Порівняно з відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 8,1 млн. грн., в тому числі по податку на доходи фізичних осіб на  4,4 млн. грн.,  єдиному податку на 1,9 млн. грн., платі за землю на 1,3 млн. грн..

Планові показники за 3 місяці 2018 року виконали всі 25 місцевих бюджетів району.

Найвищий рівень виконання до планових показників мають Гуменська сільська рада – 306,1%, Дорожненська сільська рада – 252,6% та Стрижавська селищна рада – 217,6%.

Найнижчий відсоток виконання мають сільські ради: Стадницька сільська рада – 101,4%, Побережненська сільська рада – 102,0% та Мізяківсько-Хутірська сільська рада – 103,0% 

Крім власних доходів до бюджету району надійшла базова дотація з державного бюджету в сумі 4,4 млн.грн. та додаткова дотація з обласного і місцевих бюджетів в сумі 4,6 млн.грн., що становить 100,0% до плану та субвенції з державного, обласного і місцевих бюджетів  в сумі 206,0 млн. грн., що становить 99,0% планових показників.

По спеціальному фонду за  3 місяці 2018 року надійшло 10,7 млн. грн., з яких 2,6 млн. грн. це власні надходження бюджетних установ, 0,2 млн. грн. – екологічний податок, 7,2 млн. грн. – надходження іншої субвенції, 0,4 млн. грн. – надходження коштів від продажу землі.

Видатки

Протягом І кварталу 2018 року по зведеному бюджету району проведено видатки загального фонду в сумі 244,1млн.грн (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що становить 38,5% планових призначень до уточненого плану на рік  (план – 634,4 млн. грн.)

Кошти місцевих бюджетів в першу чергу спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери. Так, на зазначені цілі використано  224,9 млн. грн., або 92,1% всіх видатків загального фонду, в тому числі на:

  • освіту – 45,2 млн. грн.;
  • охорону здоров’я – 16,8 млн. грн.;
  • соціальний захист населення та соціальне забезпечення – 159,2 млн. грн.;
  • культуру – 3,1 млн. грн.;
  • фізичну культуру і спорт – 0,6 млн. грн.

Із загальної суми видатків загального фонду на захищенні статті використано 228,8млн.грн, або 93,7%, в тому числі: на оплату праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями – 60,4млн.грн, трансферти населенню – 158,5млн.грн, медикаменти ­­– 0,2млн.грн, продукти харчування – 1,4млн.грн, оплату енергоносіїв – 8,3млн.грн.

Станом на 30.03.2018 року кредиторська заборгованість становить 96,8 млн. грн. в т.ч. 96,5 млн. грн. – за рахунок субвенцій з державного бюджету та 0,3млн.грн за рахунок доходів місцевих бюджетів.

По  спеціальному фонду за І квартал 2018 року проведено видатки у сумі  12,7млн.грн (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що становить 33,4% до плану на  звітний період з урахуванням внесених змін.

Агропромисловий комплекс

Рослинництво

Загальна площа сільськогосподарських угідь – 66,6 тис. га, з них ріллі –56,5 тис. га. З усієї ріллі надано у власність та користування – 54,2 тис. га.

Сільськогосподарську діяльність на території району здійснюють  140 агроформувань, в т.ч. приватних підприємств – 10, господарських товариств – 33, фермерських господарств - 93, інших суб’єктів  господарювання – 4.

Під урожай 2018 року посіяно озимого ріпаку на площі 3525 га, та  8116 га озимої пшениці, 261 га озимого ячменю та 216 га жита.

Під урожай 2018 року посіяно 3525га озимого ріпаку, 8116га озимої пшениці і тритикале, 26 га озимого жита  та 261 га озимого ячменю. На даний час посіви знаходяться в доброму та задовільному стані. Господарства вже підживили перший раз озимину та багаторічні трави. Проводиться друге підживлення, проводиться підготовка ґрунту під посів ярих культур.

В поточному році 14160 пайщиків передали свої паї в оренду. Їм нараховано 32,4 млн. грн. орендної плати, або в середньому по 2,1 тис. грн.  за пай. Вже завершено виплату орендної плати

Виробництво валової продукції сільського господарства району в порівняльних цінах 2010 року за останні 2 роки зросло порівняно з попередніми роками на 16,0% і складає по сільгосппідприємствах  1,2 млн. грн.

Тваринництво

Станом на 01.04 2018 року в сільгосппідприємствах району утримується 1592 гол. великої рогатої худоби), в тому числі корів – 672 гол. Свиней  6733 гол. В районі вдалось зберегти поголів’я ВРХ, в тому числі корів молочного стада. За січень-березень поточного року надоєно від корови по 1325 кг молока, що на 2,9% більше відповідного періоду минулого року. Середньодобовий привіс ВРХ склав 502 грам,більше минулого року на   3 грами, свиней 374 грам або  на 12 грами більше минулого року.

Інвестиційні проекти

З метою поліпшення інвестиційного клімату, активізації інвестиційних процесів для залучення вітчизняних та іноземних інвестиційних ресурсів, для сталого економічного зростання та підвищення якості життя населення розміщено на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації база даних майна, земельних ділянок, придатних для вітчизняних та іноземних інвестицій.

В березні 2018 року введено в експлуатацію ПП "ПУЛТАГРО-РИТМ" побудований зерносклад та зерносушку в с. Пултівці, потожністю 100 тонн на добу.

У 2018 році товариством «ЮНИКА ПРОДЖЕТ 2017» планується розміщення нової мобільної асфальтозмішувальної установки ECO (ЕКО) 4000 фірми Bennigghoven (Беніггхофен) в селі Комарів. Заплановано створення 40 нових робочих місць. На сьогодні проводиться оформлення земельної ділянки.

З метою виробництва, передачі, розподілення та реалізації електроенергії товариством «БЕСТЕНЕРГО» планується  будівництво сонячної електростанції в селі Сосонка. Подано детальний план на містобудівну раду.

Мале підприємництво

Відповідно до даних Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, станом на 01.04.2018 року в районі 4104 діючих суб’єктів  малого і середнього підприємництва,  які об’єднують 5898 працюючих.

Надходження до місцевого бюджету від діяльності суб᾿єктів малого і середнього підприємництва з початку 2018 року в районі становлять                    29,5 млн. грн., а його частка в надходженнях до місцевого бюджету становить 44,4%.

За даними моніторингу за І квартал 2018 року в районі започаткували діяльність 138 новостворених суб’єктів господарювання (19- юридичних та  119 фізичних осіб-підприємців).

Одночасно припинили господарську діяльність (з наростаючим підсумком з початку року) 162 суб’єкти  господарської діяльності (4 – юридична та  158 фізичних осіб-підприємців).

Триває робота з удосконалення надання адміністративних послуг.

З метою підвищення якості та прозорості надання адміністративних послуг  рішеннями сесії сільських та селищних рад в районі створено три Центри надання адміністративних послуг при виконкомі Якушинецької, Агрономічної сільських рад та Вороновицької селищної ради.

  Відповідно до узгодженого рішення між Вінницькою районною державною адміністрацією та виконавчим комітетом Вінницької міської ради про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг від 15.07.2013 року, з 22.07.2013 року населення Вінницького району отримує адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг м. Вінниці «Прозорий офіс». З 05.05.2014 року  адміністративні послуги надаються через відділення «Замостя» по вул. Замостянська, 7.

Управлінням економіки районної державної адміністрації постійно проводиться моніторинг надання адміністративних послуг населенню Вінницького районну та функціонування Центрів надання адміністративних послуг сільських та селищних рад.

  • За січень-березень 2018 року жителям району в Центрі надання адміністративних послуг надано представниками відділу з питань державної реєстрації районної державної адміністрації – 1037 адміністративних послуг: державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - 1025 та державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно - 12; управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації - 7226; управлінням Пенсійного фонду України у Вінницькому районі - 6787 адміністративних послуг.

Станом на 01.04.2018 року Вінницьке приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Вінницької області заключило договори про співпрацю  з п’ятьма об’єднаними громадами, а саме: Якушинецькою, Вороновицькою, Сокиринецькою, Лука Мелешківською, Гніванською , ЦНАПом с. Агрономічне та агентським пунктом смт. Стрижавка, де надається 10 видів послуг.

  • Із загальної кількості адміністративних послуг по району (109 послуг), середній показник за 1 місяць становить 5139 адмінпослуги.
  • На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII, з 01.10.2015 року адміністратор здійснює прийом та видачу документів в Центрі надання адміністративних послуг м. Вінниці.
  • Протягом І кварталу 2018 року через адміністратора в Центрі надання адміністративних послуг надано 368 адміністративних послуг, з них 4 – документи дозвільного характеру (Вінницький районний сектор ГУ ДСУ НС у Вінницькій області, управління Держпродспоживслужби у Вінницькому районі), 267 – відділом містобудування і архітектури райдержадміністрації, 97 – Вінницькою райдержадміністрацією по земельним питанням.
  • В зв’язку з впровадженням Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», з 01.01.2016 року виконавчі органи сільських та селищних рад набули повноваження з державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.
  • За І квартал 2018 року в районний бюджет надійшло за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 22,2 тис. грн., в бюджети Агрономічної сільської ради – 4,4 тис. грн., Стрижавської селищної ради – 15,0 тис. грн.
  • Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень отримали бюджет Стрижавської селищної ради – 53,2 тис.грн., Агрономічної сільської ради – 51,5 тис. грн., Вінницько-Хутірської сільської ради – 11,0 тис. грн..
  • Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» передано повноваження виконавчим комітетам сільських та селищних рад надання адміністративних послуг в сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб та надання відомостей з Державного земельного кадастру. За січень-березень 2018 року сільські та селищні бюджети району поповнилися на 24,7 тис. грн. за плату щодо надання інших адміністративних послуг.

Промисловість

У районі 29 промислових підприємств основного кола, найбільші з них: ТОВ «Птахофабрика Поділля», ПП «Михалич і Ко», ТОВ «Стрижавський граніт», ТОВ «Ковінько Ковбаси», ТОВ «Бріз-Т».

Обсяг реалізованої продукції за січень-лютий 2018 року склав  337,6 млн. грн., що на 26,9% більше  відповідного періоду минулого року (становить 3,0% до загального обсягу по області).

Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу за січень-лютий 2018 року склав 4,2 тис. грн.

Соціальна політика

Рівень заробітної плати

У 2017 році в економіці району було зайнято 9746 осіб штатних працівників. Загальний фонд оплати праці штатних працівників –  708,3 млн. грн.

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників становить 6056 грн. (по області – 6121 грн.). Розмір заробітної плати, порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилась на 2,0 тис. грн., або на 49,3%.

Заборгованість по заробітній платі

Відповідно переліку суб’єктів господарювання, які підлягають статистичному спостереженню, згідно оперативних даних заборгованість із виплати заробітної плати станом на 10.04.2018 року відсутня.

Створення робочих місць

З метою забезпечення зростання обсягів та підвищення рівня зайнятості населення управління праці та соціального захисту населення Вінницької райдержадміністрації щомісячно проводиться моніторинг щодо створення нових робочих місць з належними умовами та гідною оплатою праці.

У січні-лютому 2018 року в районі створено 79 робочих місць. З них:

  • для найманих працівників у юридичних осіб -  51 робочих місць;
  • для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців -28 робочих місць;

Соціальні виплати

Протягом І кварталу  2018 року з державного та місцевого бюджетів профінансовано видатків на суму 157,7 млн. грн. Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2018 року становить 94,7 млн. грн.

За січень - березень 2018 року сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям інвалідам, допомога на догляд за інвалідом І-ІІ гр. внаслідок психічного розладу виплачено державної допомоги на суму       27,3 млн. грн. Заборгованість з виплати державної допомоги станом на 01.04.2018 року відсутня.

460 осіб отримали компенсацію за надання соціальних послуг інвалідам І та ІІ групи та особам, яким виповнилося 80 і більше років на загальну суму 266,5 тис. грн.

Субсидіями для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом І кварталу 2018 року скористалось 16547 сімей. Відшкодовано  123,1 млн. грн. Заборгованість  на 01.04.2018 р.  складає 89,6 млн. грн. За субсидією на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у І кварталі 2018 році  звернулося 943 сім’ї, призначено 744 сім’ям.

Станом на 01.04.2018 року на обліку в базі даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги у Вінницькому районі, перебуває 19566 громадян.

Пільговим категоріям громадян надаються пільги на житлово-комунальні послуги,  тверде паливо і скраплений газ, проїзд, зв'язок.  З початку  року фактично перераховано на надання пільг 4,5 млн. грн. Заборгованість за надані пільги на ЖКП перед підприємствами - надавачами послуг  на 01.04.2018 року становить  - 3,8 млн. грн.

На компенсаційні виплати громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС протягом  І кварталу 2018 року профінансовано з державного бюджету кошти в сумі 286,3 тис. грн., надано щомісячної адресної допомоги особам, які перемістилися з тимчасово окупованої  території  на суму 410 тис. грн.

Ринок праці

Чисельність незайнятого населення на обліку в службі зайнятості протягом І кварталу 2018 року становить 2439 осіб. З числа облікового населення, які здійснювали пошук роботи статус безробітного мали 810 осіб.

Працевлаштовано незайнятих громадян протягом  І кварталу 2018 року – 202 осіб. З числа незайнятого населення, які працевлаштовані, статус безробітного мали 150 осіб.

Проведено  100 семінарів з безробітними із роз’ясненням законодавства та стану ринку праці,в т.ч. значимості оформлення трудових відносин.

Також протягом І кварталу 2018 року проведено  системну профорієнтаційну роботу, спрямовану на посилення мотивації до праці, проведено профорієнтаційні заходи різного напрямку  з них:

  • 34 семінарів з техніки самостійного пошуку роботи, в яких взяли участь 645 безробітних;
  • 2 семінари з питань підприємницької діяльності; в яких взяли участь 13 безробітних;
  • 23 семінари із загальних питань зайнятості населення; в яких взяли участь 274 безробітних;
  • 1 семінар з орієнтації на службу в Збройних Силах України, в яких взяло участь 23 безробітних.

Проводиться профорієнтаційна  робота з молоддю з метою мотивації до вибору робітничих професій, необхідних у реальному секторі економіки,  індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

В районному центрі зайнятості проводиться індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

Протягом І кварталу 2018 року проходили профнавчання 103 безробітних, у громадських та тимчасових роботах взяло участь 120 безробітних.

У звітному періоді районним центром зайнятості виплачена одноразова допомога по безробіттю для розвитку підприємницької діяльності  1 безробітним, з числа учасників АТО,  на суму  31,3 тис. грн.

Пенсійне забезпечення

В районі на обліку перебуває 21349 пенсіонерів. Середній розмір пенсійної виплати  на одного  пенсіонера станом на 01.04.2018 року склав 1997,10 грн., що 25,1% більше, ніж  у 2017 році.

У І кварталі 2018 року власні надходження Пенсійного фонду  склали  1260,5 тис. грн.

Станом на 01.04.2018 року виплачено пенсій на 117,5 млн. грн. Заборгованості з виплати пенсій немає.

Разом з тим, ряд підприємств мають значну заборгованість перед Пенсійним фондом, загальна сума боргу на 01.04.2018 року склала  304,8 тис. грн. З початку року борг зменшився на 0,8 тис. грн., що складає 0,3%.

Капітальне будівництво

У січні-березні 2018 року підприємствами району виконано будівельних робіт на суму 19,6 млн. грн., що становить 4,2% до загального обсягу по області   (січень-березень 2017 року – 3,7 млн. грн.)

За 2017 рік в районі прийнято в експлуатацію житла загальною площею  51,9 тис.м2, що складає 103,1% до минулого року (становить 15,4% до загального обсягу по області).

Прямі іноземні інвестиції

Станом на 31.12.2017 року з початку інвестування в економіку району залучено 7385 тис. дол. США прямих іноземних інвестицій, що на 478,0 тис. дол. США більше (111,3%),  ніж було на 01.01.2017 року.

Обсяг прямих іноземних інвестицій на одиницю населення станом на 01.10.2017 року становить 92,3 дол. США.

Іноземні інвестиції вкладені  в такі галузі економіки: сільське                господарство – 5378,8 тис. дол. США (72,8%), промисловість – 1058,2 тис. дол. США (14,3%), торгівля та послуги – 168,1  тис. дол. США (2,3%), будівництво, транспорт, операції з нерухомим майном – 779,9 тис. дол. США  (10,6%).

Торгівля та побутове обслуговування

Мережа підприємств роздрібної торгівлі Вінницького району представлена 234 діючими об’єктами торгівлі, які здійснюють реалізацію продовольчих (95), непродовольчих товарів (24) та товарів змішаної групи (115).

У галузі ресторанного господарства району працює 61 об’єкт: 11 – ресторани, 43 – кафе, 6 – барів та 1 – їдальня.

На території району розташовано 13 аптек, 23 газо- та автозаправних станцій.

Вінницькою райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування забезпечується проведення ярмарків на ринках району.

На території району працює 3 ринки, для здійснення торгівельної діяльності підприємцями району, де товаровиробники мають можливість реалізовувати вироблену сільськогосподарську продукцію.

В березні 2018 року організовано Великодній ярмарок в м. Вінниця, участь в якому приймали суб'єкти підприємницької діяльності Вінницького району.

Загальний обсяг роздрібного товарообороту  по району  у 2017 році склав 1736,5 млн. грн., у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився  на  342,8 млн. грн. або на 24,6%.

Побутові послуги здійснюють близько 82 суб’єктів господарювання району. Середньооблікова чисельність штатних працівників яких становить 122 особи. Найбільшу кількість послуг здійснюють підприємці району в сфері ритуальних послуг, обслуговування та ремонту автомобілів, надання перукарських послуг. Спостерігається розширення мережі торгівельних та побутових закладів.

У 2017 році обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами сфери послуг району, становив 142,8 млн. грн.  Населенню району було реалізовано послуг на 38,4 млн. грн. Частка послуг, реалізованих населенню – 26,9 %.

Розрахунки за енергоносії

На 01.04.2018 року борг за електроенергію з урахуванням боргів  минулих років становить 14,4 млн. грн. і  збільшився з початку  року  на  2,3 млн. грн.

Серед основних боржників:

  • Державний бюджет  – 281,6 тис. грн. (2,0 % загального боргу),  
  • Промислові підприємства – 401,6 тис. грн. (2,8 % до загального боргу);
  • Підприємства житлово-комунального    господарства  – 138,0 тис. грн.  (1,0 % загального боргу);
  • Борг населення складає 11,0 млн. грн., або 76,4 % до загального боргу по району.

За січень-березень 2018 року оплачено за спожиту електроенергію 75,5 млн. грн. при нарахованому 75,5 млн. грн., рівень проплати складає  100,0% (без урахування втрат в електромережах).

Розрахунки за житлово-комунальні послуги

Заборгованість населення  району з оплати житлово-комунальних послуг станом на кінець березня 2018 року (з урахуванням заборгованості минулих років) складає 14,8 млн. грн.

Основна заборгованості за житлово-комунальні послуги - це заборгованість за газопостачання – 12,7 млн. грн. (85,8% - від усієї заборгованості), за березень 2018 року до попереднього місяця 2018 року збільшилася на 7,0 млн. грн.

Заборгованість з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій  складає  668,4 тис. грн. та збільшилася з початку року  на 101,3 тис. грн.,  борг за  централізоване водопостачання та водовідведення збільшилася з початку року на 400,4тис. грн. та складає 812,4 тис. грн., за вивезення побутових відходів заборгованість населення складає 550,4 тис. грн. (зростання боргу  на 10,6 %).

Дороги комунальної власності

У 2018 році на будівництво, капітальний та поточний ремонти доріг передбачено кошти з місцевих бюджетів в сумі 24,1 млн.грн.

За І квартал 2018 року використано кошти в загальній сумі  785,0 тис.грн., в т.ч. на проведення робіт по розчищенню дорожнього полотна від снігу, та посипку доріг -  309,8 тис.грн.

Моніторинг публічних  закупівель

Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації структурні підрозділи райдержадміністрації та підвідомчі заклади впроваджують процедури електронних закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товарів становить від 5,0 тис. грн., на послуги і роботи від 50 тис. грн. та не перевищує тендерних порогів.

За січень-березень 2018 року структурними підрозділами районної державної адміністрації, закладами, установами та організаціями, які утримуються за рахунок районного бюджету проведено 80 електронних торгів та укладено відповідні договори. Надпорогових процедур оголошено 26, з них відкриті торги – 17, переговорна процедура - 9. Проведено 27 допорогових процедур, оприлюднено 27 звітів про укладання договорів.

З початку 2018 року загальна економія за завершеними закупівлями бюджетними закладами району, що здійснювались через систему електронних закупівель ProZorro, перевищила 2,3 млн. грн., що  складає  8,3 % від очікуваної вартості закупівлі.  На допорогових закупівлях зекономлено 289,5 тис. грн., на відкритих торгах – 2,0 млн. грн.

Найбільшої економії на закупівлях у І кварталі 2018 року отримав відділ освіти районної державної адміністрації (1,5 млн. грн.). Бюджетні кошти заощаджено завдяки проведенню відкритих торгів на  придбання паливних брикетів та природного газу.

Забезпечення ефективного та цільового використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

У зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», залишки коштів субвенції з державного бюджету збережені на рахунках місцевих бюджетів.

Залишок коштів станом на 01.01.2018 року становив 12 млн. 982 тис. грн., з них:

в районному бюджеті – 5 млн. 497 тис. грн..

в сільських та селищних бюджетах – 6 млн. 243 тис. грн., в т.ч. ОТГ – 1 млн. 242 тис. грн.

На 01.04.2018 року  використано 202,9 тис. грн. субвенції Пултівецькою сільською радою на капітальний ремонт будівлі клубу в с. Махнівка.

__________________________

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.