Пошук по сайту

Архів новин

Серпень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
23971557
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
14240
28753
117659
23673521
461156
811551
23971557

Ваш IP: 3.238.204.167
19 серпня 2022 14:06

Спілкуйся з податковою дистанційно – повідомляйте ДПС про прийняття працівника на роботу онлайн

Вінницька ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що роботодавець може повідомити Державну податкову службу про прийняття працівника на роботу за допомогою спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення.

В цілому роботодавцю, з метою прийняття нового працівника на роботу, необхідно здійснити такі кроки:

- укласти в письмовій формі трудовий договір;

- оформити наказ про прийняття на роботу;

- повідомити ДПС про прийняття працівника на роботу (форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджено постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413).

Державною податковою службою України розроблено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (за версією чинною на дату подання повідомлення), яке розповсюджується на безоплатній основі, зокрема розміщене в розділі «Платникам податків про електронну звітність» офіційного вебпорталу ДПС (http://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program /).

У цьому програмному забезпеченні є можливість сформувати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку й направити його до Єдиного вікна податкової звітності

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.