Пошук по сайту

Архів новин

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
37410334
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
18500
42235
151653
37138079
580858
741627
37410334

Ваш IP: 3.133.87.156
27 квітня 2024 19:34

Електронний цифровий підпис – шлях до більших можливостей

Щоб використовувати сучасні програмні продукти, в т.ч. при спілкуванні з податковою службою, необхідно отримати електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки. За його допомогою можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися в «Електронному кабінеті»  тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні оскільки електронний цифровий підпис ідентифікує конкретну особу. Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів, перелік яких наведено в Електронному реєстрі. Одним із таких центрів є Інформаційно-довідковий департамент ДПС України. Як працює вінницький відділ, з якими труднощами зустрічається, та що слід вдосконалити, щоб збільшити кількість користувачів ЕЦП, йшлося на нещодавній зустрічі начальника ГУ ДПС у Вінницькій області Миколи Суржикова з керівником Вінницького пункту Вадимом Волковим.

Нагадаємо, що для отримання ЕДП користувачу необхідно:

- ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;

- здійснити попередній запис до відповідного ВПР (у разі потреби отримати консультацію) засобами телефонного зв’язку починаючи з 8 год. 15 хв. (режим роботи ВПР та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти». Звертаємо Вашу увагу на те, що попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8 год. 15 хв. до 9 год. 00 хв.);

- підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію;

- прийти у відповідний ВПР на зазначений час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів).

У м. Вінниці  пункт працює за адресою вул. Костянтина Василенка, буд. 21, 1-й пов., зал №1 ЦОП за попереднім записом. Телефон для запису та консультацій: (0432) 56-09-06.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.