Ознайомились з туристичними принадами краю

Друк

В кінці липня до садиби «Катерина», що в с. Ільківці завітала делегація з Республіки Польщі. Організували візит Міжнародні авіалінії України та Вінницька міська рада. Делегація складалась з представників польських ЗМІ, блогерів, туроператорів та менеджерів польських авіакомпаній. Основною метою зустрічі було переконати туристичні агенції та журналістів з Польщі, що Вінниччина готова приймати польських туристів, надаючи їм якісні європейські послуги.

Організатори продемонстрували гостям різноманітні туристичні об’єкти Подільського краю – від агросадиби до сучасних атроб’єктів у м. Вінниці.

Гості відвідали санаторій у м. Хмільнику, садибу в с.Уланівці, музей Пирогова, аеропорт «Вінниця» у Гавришівці, ставку «Вервольф» поблизу Стрижавки, палац Грохольських-Можайських у Вороновиці, Скіфські вали у Немирівському районі, с. Печору та, звичайно, ознайомились з туроб’єктами міста Вінниця.

У садибі «Катерина» під час приїзду делегації проходила виставка художниці Світлани Недорізанюк. Майстриня продемонструвала польським гостям свою нову колекцію аксесуарів до жіночого одягу – розписані жіночі сумки та прикраси. Жіночій половині делегації ці речі були до вподоби, майже кожна гостя висловила бажання мати собі такі.

Голова Асоціації «Явір» Наталя Шибінська провела екскурсію для гостей околицями с. Ільківки, позна-йомила з новими туристичними маршрутами та гастрономічними майстер-класами. Сергій Поломар (менеджер зі зв’язків з громадськістю Асоціації «Явір») презентував польським гостям новий туристичний маршрут для дітей віком від 10 до 14 років під назвою «Срібна стежка між двох озер».

Пройшовши цим маршрутом, діти отримають можливість більше дізнатись про історію нашого краю, правила поводження на природі, здобути навички виживання, прослухати цікаві історії та легенди і ще багато корисного та повчального. Розглядається можливість проведення спільних екскурсій – польських та українських школярів, які сприятимуть спілкуванню дітей польською та українською мовами.

Польські друзі багато фотографували, захоплювались нашими краєвидами, весело відпочивали на сіновалі, пили прохолодну джерельну воду та знайомились з побутом подільського села.

Ми переконані, що подібні зустрічі є дуже корисними. Вони дають можливість просувати наші туристичні продукти на європейський ринок. А журналісти та блогери, у свою чергу, можуть переконати та зацікавити десятки тисяч поляків відвідати наш край.

До речі, за статистикою, один іноземний турист за один приїзд може витратити від 400 до 500 у. о., які залишаться в економіці регіону.

За матеріалами газети «Подільська Зоря»